Sunday

men inte fan är det sunny ute! dåligt väder, tråkigt humör dock har jag gott sällskap! Vi gick upp vid 9, entrade affären, gjorde det vi skulle. gick hem, chillade, och började plugga. Nu har vi pluggat i flera timmar, men också skrattat och tramsat somfan. Alltså är allt som vanligt! Pallar inte ..
igår var det chilla maximalt. Vi tramsade som sata hela dagen men sen så var vi lite seriösa på kvällen. Vi kollade även på underbar och älskad av alla. Mycket söt film! 
Imorgon börjar jag sent och slutar 12, det är helsjukt. Men jävligt skönt! Sen är tisdag väldigt lugn också, onsdag samma så, sen är vi lediga torsdag fredag. Snabb vecka det här! Riktigt skönt, nu är det EXAKT två veckor innan vi åker till Blekinge. Sen är tiden bara bortsprungen. Helt sinnes, men så jävla skönt. Jag ska se till att hinna massa denna och nästa vecka. Ni får se vad det blir, och OM det blir. Men det hoppas jag verkligen!


Greetings from GBO-crew
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0