Uppryckning

Den är total haha, nämen det känns bättre. Drama och massa humor, älskar tisdagskvällar! Jag älskar mig, jag älskar sällskap, jag älskar att det börjar bli bättre väder (ja lite iallafall)
SEE, jag är ingen hater. Jag är en lover, men ja ibland så har livet sina stunder när ingenting känns rätt. Jag försöker tänka positivt och nu känns det som jag har lyckats. För en gångs skull. Vilken sekund som helst så ska jag hoppa ner under täcket och försvinna bort till wonderland för att (förhoppningsvis) vakna upp, utvilad, med solen i ansiktet och ett leende på läpparna. Imorgon börjar även ute-aktiviteter, tummen upp. Blir som en nystart! Tycker även att vädret borde lägga på ett kål, så att uteserveringar och diskussioner över en kopp kaffe prioriteras högst upp på listan! Då är fröken ypperligt nöjd :)

Jag ser framåt, jag ser ljusare, jag längtar till helgen (eftersom jag kommer ha en halv-inneboende typ) jag ser fram emot helgen där efter och veckan därpå. Bara liiiite kvar nu :D Sen är jag tillbaka, det är Juni. Det är varmt, det är ledighet, det är midsommar det är chill för hela slanten, det blir till att lapa sol i mängder, det blir resa, det blir steg in i "vuxen-världen" (men bara nästan) jag fixar saker jag har velat länge .. ahhhh jag blir helt galen när jag tänker på det! Tänktänktänk .. nästan så det blir en liten överhettning ;) Nu ska jag sluta tänka och hoppas, det är ett tag kvar. Vill bara att det ska gå fortare, och jag ska snabba på processen imorgon genom en solning. Låtsas att jag ligger på playan någonstans i världen där det inte finns några bekymmer ÅH!

Föressten så såg jag att skorna jag köpte här om dagen hade ett secret message som lyder :

SCARY, men ack så sant ;)
Pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0