YESYESYES!

Så jäkla övernöjd med mig själv att det är helsjukt, matten är avklarad. Inlämningarna är inskickade och jag går i stort sett på sommarlov redan imorgon. gah, jag kunde inte vara gladare. Det finns ingenting som kan bli bättre nu! Jo, om tiden hade gått lite fortare, och det skulle bli lite varmare ute. Det hade vart skitnice!

Nu går vi mot ljusare tider, jag går även mot ett ljusare humör. Det kommer kännas mycket bättre, helt klart. Det märks på mg och på alla i min närhet.
Nu ser jag fram emot Söndag när vi åker bort :D Dock åker mina favvogirls (jag har tre) två av dem åker till Tunisien imorgon, jag kommer sakna dem som satan.. det är hemskt! två veckor, hallå. Jag och Julia får gotta oss i svenska livet med varandra, fint väder, god mat och god dricka. YES, det ska bli härligt. Mhm! Nu ska jag kila, känner att detta inte var jätteviktigt, men ändå. Malmö imorgon, hann inte boka tid idag. DET SUGER, men vad ska man göra, får boka det tills jag är hemma igen. Kanske är bättre egentligen

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0