Fredagkväll

Såhär ser min fredagskväll ut. Inte särskilt spännande, jag sitter på jobbet och kommer sitta här fram till 11 någongång. Det är lite halvroligt eftersom jag för första gången är HELT själv på hotellet och jag har inte riktigt vant mig vid själva systemet. Hemskt, men sant. Vi har inte riktigt haft den tiden att gå igenom allt, men som tur är finns hjälp endast ett samtal bort. Skönt är nog det, justnu sitter jag och väntar på gäster som kommer lite senare. Som tur är så är det bara tre personer så det ska inte vara någon större fara plus att det kommer att komma in en engelsk/tysk man och prata engelska och då får jag öva mina english skills. Härligt värre!
För övrigt så har det vaäll inte hänt sådär jättemycket den senaste veckan, praktiken har vart från 8 på morgonen och jag har slutat lite olika tider. Viss gånger 12, andra gånger 14.00 visst satan är det skönt. Dessutom har jag haft underbara handledare, och otroligt nog så vågar dom sätta mig i receptionen nu haha men det är en rolig erfarenhet!
Vi får se om jag har ork att gå ut ikväll, men det hoppas jag!
Syns på stan kära barn!
PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0