Tungt tyngre tyngst!

Ah, bästa på länge. Började klockan 08.00 igår, praktiserade till två. Fikade och hade det allmänt mysigt. Kom hem. Telefonen gick i ett. Nikki ringde och sa att dom behövde mig på jobbet. Och självklart fann jag där japp. Så jag skulle jobba från 9- antingen 10 eller 11. Folk kom alldeles för sent än vad dom skulle. Men de var lugnt ändå! Sen åkte jag in till Malmö och mötte upp Ewelina. Jätteskojj! Sen gick vi till Nya Tröls och mötte upp Wissam. Sen satt vi där och hade det trevligt och så. Lite senare kom Sammy. Trevligt värre. Kvällen slutade dock i att jag satt i handbojor med Sammy! Haha thank's god så fanns det nycklar även om han sa att det inte fanns .. Den lilla! Sen var det gång mot södervärn för att åka hem och sussa. Sen det blev en trevlig kväll och jag hade alldeles för mycket energi. hemskkkt!

Vaknade upp runt 12 av att Heidrun ringde, och jag ska åka till henne snart. Ska bara komma igång! Sen så ska vi kolla fotbollen (Sverige-Danmark) och äta massa såna saker:

Jättegoa "dammsugare" i färgerna gult och blått istället för grönt och brunt. Fyndigt! (y)
PUSS/E

Kommentarer
Postat av: Denise

Åhh så smarig vill med ha en nu, fan vad ballt att den är i gul och blå har aldrig sett det tidigare :)

Kram Denise

2009-06-07 @ 21:30:44
URL: http://johnelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0