Måndag

Det är redan måndag, och måndagen är slut. Så skönt, bara fyra dagar kvar haha. Rätt lång dag idag, men morgondagen blir ännu värre, börjar kvart i 9 och slutar 16.15. Då har vi en förberedelse inför nationellaprovet i engelska (muntligt) och sen på eftermiddagen så har jag och Caroline miljörådsmöte (y) Inget att hurra för faktist! Har dock gjort klar en naturkunskapsinlämning och håller nu på med en medeltidsnovell. Båda ska vara inne nästa vecka, och sedan har vi ett turismprov samma dag som detta då ska vara inne. Veckorna framöver blir nog riktigt hektiska, är dock ledig måndag& tisdag v.11, mucho skönt! Sen åker vi till göteborg den 21a och sälen den 28e och kanske så åker jag till Stockholm och firar min Lindis i helgen om jag har jättetur! Hoppashoppas. Efter dagens pluggande så har vi fortfarande filmerna från helgen hemma, och jag tänkte spana på "humor från tv4" haha, jag bara älskar parlamentet ..
Puss/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0