"Sun" day

Åh vilket jäkla väder det är utanför, jag hatar det!
Inte är det bättre att jag vaknade för ca en halvtimme sedan heller, riktigt illa. Kvällen igår var galen.. men bra! I förrgår kollade vi en massa filmer, myspys faktiskt! Sånt gillar vi

Nu väntar två veckors temaarbete om klimatkampen i både Sverige och internationellt och dom flesta gymnasieeleverna från norr till söder kommer att delta av vad jag har förstått (www.klimatkampen.se) Får se hur det går! Lite spännande ska det bli. Sen nästa helg åker skolan till göteborg för att gå på turism mässan som är en av de största mässorna i hela Sverige. Det ska bli en lite rolig upplevelse! Veckan därefter blir rolig på onsdagen och bilder kommer då upp sen på lördagen åker vi till Sälen, jag missar min bästa kompis födelsedagsfest. Sånt gillar vi inte! Men det får göras om i sommar istället!

Justnu sitter jag och lyssnar på Beyonce's låt Halo, love it! Den väcker många känslor!
Puss på/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0