Back to reality

Nu har heeela långa långhelgen gått. Och det är ändå lite skönt, för man spver bort så hemskt mycket tid när man bara är ledig! Helgen i sig har vart bra faktiskt. Fredag-Lördag var jag hos min käre Emilia (för första gången med min lugg utsläppt!)och sedan blev det att åka in till malmö. Lite mysigt faktiskt, på igår så gjorde jag inte ett dugg. Pluggade ytterst lite, kunde ha pluggat mer .. menmen what to do? På kvällen var det dock jobb så lite gjorde jag trots allt! Jobbet gick hyfsat, trött efter helgens bravader. Sen var de bara att åka hem och så hade jag helt glömt bort att Click gick .. hemskt. Men jag fastnade vid tv:n och helt plötsligt så hade tiden bara sprungit iväg. Kom i säng vid halv 12 så det var ingen större fara.

Idag var även min första praktikdag och den gick som smort. Tiden bara rann iväg och tjejen som är min handledare är underbar. Vi skrattade och hade oss samtidigt som jag lärde mig en massa. Tummen upp! Lunchen blev att åka till Gräddhyllan och få mat samt att prata lite med Nikki också. Det är lite småroligt att ha classmates nära! Två veckor framöver, fy vad härligt. Inga läxor, ingenting. Bara bra, och det ser jag fram emot!
Puss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0