Bättre sent än aldrig!

Det är ett motto som jag tycker är väldigt bra, bättre sent än aldrig! Och det är just vad detta blogginlägg blir. Klockan är för närvarande 23.50 och jag borde ha legat i säng för längesedan. Men jag fastnade framför tv:n när mamma ändå var borta. Bröllopsfixaren hette filmen, underbar! Jennifer Lopez och Matthew Mc Conaughey möter varandra och blir kära. Jag vet inte vad det är men jag har verkligen börjat rådigga dessa lovemovies! Aja, hur som så kom mamma hem för en liten stund sedan ändå och vi satte oss och pratade, jag är alltid hyperpigg på kvällarna/nätterna men det är ju inte hon!

Dagen har vart UNDERBAR. Började vid 8 men eftersom jag inte hade ätit frukost så fick jag äta den på praktiken. Hur gulligt som helst. Så som igår så var hotellet fullbokat idag också, så det var en del att göra. Men med tre personer så går det ändå rätt fort! Det är nästan läskigt hur fort tiden går när man har roligt. Sen att jobba med två underbara människor gör saken ännu bättre! Sen fick jag åka och hämta lunchen och köpa en blomma och frukost till någon som ska ha gröt imorgon. Idag blev det kyckling och efter maten satt vi och pratade en massa. Övertrevligt faktiskt. Sen var de inte alls så mycket kvar, eller ingenting egentligen. Så jag fick göra fakturor och skriva morgondagens frukostlista och så kollade vi igenom mina praopapper som skulle ha vart inne för länge sedan. Här gäller även mottot : bättre sent än aldrig!
Sen så ville jag plugga lite inför italienskaprovet som jag ville skriva idag och för en gångs skull fick jag hjälp. Jag blev förhörd av min handledare och det hjälpte mig jättemycket. Hon gav mig en massa tips och så. Sen åkte jag till skolan, och på väg till skolan ringde Davve och frågade om jag skulle med till Malmö. Och eftersom Italienskaprovet var de sista provet så tänkte jag att det kunde jag göra. Så jag skrev provet, kände mig relativt säker. Speciellt glad efter igår när jag fick reda på att jag fick VG i Naturkunskap som inte alls är mitt starkaste ämne .. Toppat! Sen så åkte vi in till Malmö och de var ändå skönt att göra något. För jag har inte gjort annat än pluggat och jobbat på senaste tiden. Massa nya ställen jag såg också, härligt!

Love life right now


PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0