huvudet börjar vakna? japp!

Nu är klockan tillräckligt mycket och jag är riktigt på hugget. Historiaprovet imorse gick som smort! Jätteskönt, nu är det bara TRE prov kvar sedan är det prao och sommarlov, jag blir glad bara jag hör ordet :D Sitter nu i skolan och håller på med religion/matte arbetet. Lite segt och så, men jag har sällskap av två flickor vid namn Caroline och Vicki. Mer än mys!

Så sitter jag och kollar på gamla bilder och det väcker såna minnen. Ett år på turismgymnasiet har vart underbart!
               
Looooove it!
                       
PUSS/E

Kommentarer
Postat av: sanna,

Var ska du praktisera?

2009-05-14 @ 21:05:23
URL: http://miiph.blogg.se/
Postat av: Emma

Hotell Ahlström :)

2009-05-15 @ 13:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0