Måndag och ibland känns det lite jobbigt!

Det är måndag och idag har jag vart hemma pga olika anledningar. Lite jobbigt, men anyway, jag har försökt plugga så gott det går och jag kom ändå en bit på vägen men fy vad jobbigt det är med religionskunskap och matematik i massor. Man tröttnar ju så snabbt! Sedan så måste säga ett litet tack till min mormor som skrev en liten halvrolig kommentar i inlägget innan, mormor är en riktig bloggläserska och I love it haha!

jag har tidigare sagt att jag skulle kolla upp mitt ben idag, tyvärr fanns det ingen tid hos sjukgymnasten idag så det blir av imorgon klockan 10.00 och jag hoppas verkligen inte att det är någonting allvarligt. För när jag är frisk igen så har jag lovat mig själv att göra så många många olika saker som jag har längtat efter att göra nu. Jag håller tummen för mig själv! Sedan efter den långa skoldagen imorgon (8.45-16.00) så ska jag på en intervju och det håller jag också tummen för att det går bra. Har sett fram emot detta!

Något som jag också hade sett fram emot var gårdagen när Djurgårdens IF mötte Malmö FF på malmös nya arena och jag hade sagt till så många att det skulle gå så bra för djurgården men ack så fel jag hade. Matchen slutade 1-2 och jag fick en jätteledsen min medans malmöpacket sitter med sina stora hånflin! Usch, detta kommer förfölja mig länge ..

Slutligen, men inte minst så säger jag Vila i Frid Göran och skänker samtidigt en tanke till min farmor. Tänker på dig jätte-mycket! Och jag saknar alla mina nära och kära i Stockholm!  Life is tough sometimes :( 
 

           
PUSS/E



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0