Ojoj

Nu har alldeles för lång tid gått och min uppdatering är av det värsta slaget! Shame on me ..
Jag lovar att jags ka bli mycket bättre! Nästan en hel månad har gått sedan jag sist skrev ett inlägg och på en hel månad händer det en massa saker. Valborg har gått, oerhört många prov och härliga fester har gått jag har hunnit bli ljusare i håret och även klippt lugg. Nya vänskaper har hittats och jaa jag vet inte ens vart jag ska börja?!
Jag kan ju börja med att berätta hur veckorna efter sälen var, rent ut sagt så var dom förjävliga. Man ville bara komma tillbaka till sälen! Som tur var så kunde man hålla kontakten med dom som fortfarande var kvar där och dom fick kom med uppdateringar angående väder och hur mycket folk det var i backarna och så. Lovet efter Sälen var rätt slappt, skönt väder och mycket att göra så det tackade man för. Ingenting speciellt hände dock, dom två veckorna efter det var oerhört hektiska med massa plugg för prov, inlämningar och redovisningar. Sådant suckar vi för, men nu är det mesta gjort! Imorgon är det nationella i Engelska (läs&hör) sedan så hade jag Italienskaprov igår, samt Turismprovet i måndags. hell yes att det är över! Nu är det endast praktik och nationella i matematik som är kvar!
I slutet på den veckan så fyllde Anna 18 och på lördagen så var vi där och firade henne, riktigt lyckat! Och de tackar vi Anna för hehe! Ja, sedan har det inte hänt så mycket mer, valborg var riktigt härligt. Första gången jag har firat valborg i Lund kändes lite nytt och spännande. Hade hört att parken var full och faktiskt, den var fullproppad! Dock var vi inte där alls, utan vi var i Staffanstorp sedan åkte vi tillbaka till Lund och spenderade hela valborg i Lund. Mysigt värre! Sedan i söndags så tog vi en massa fina bilder som kommer upp, och jag hoppas ni gillar dom! OCH även att ni önskar mig lycka till a la mañana så att säga! 
                           


och sedan den jättesnygga bilden på mig och Heidrun tillsammans :

Enjoy, lyssnar på justnu
PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0