Vet varken in eller ut!

Idag är det tisdag,och det är endast EN dag kvar i skolan innan praktik. En dag innan man slipper ha läxor på månader! Så skönt, men ändå får jag inte tiden att räcka till! Det är galet, pluggtid finns där ingen eftersom jag går på en "kurs" emellan 17.00-21.00. När jag kommer hem hugger jag in i plugget men tycks inte komma någonvart, det är ju lite jobbigt men förhoppningsvis blir det bättre. Det jag önskar nu är jag inte kommer behöva jobba tidiga mornar nu på praktiken. Fyfy!

Nu sitter jag iallafall här, har en några minuter kvar innan lunch och jag väntar på Heidrun. Vi har skrivit nationella prov i matematik (del2) och Heidrun skickade precis världens godaste godispåse. Isländskt godis, jaja! Tummen upp för den faktiskt! Sen så har vi mys på historialektionen och våran religionslärare är inte här så vi får se hur eftermiddagen ser ut. Jag ska iallafall försöka lämna in papprena idag!
Wish me luck
PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0