Ny vecka, nya tag!

Tiden går så fruktansvärt snabbt att det är sjukt ju! Känns som sommaren 09 är väldigt väldigt avlägsen samtidigt som det känns som om den var här igår! Det är läskigt, menmen .. snart är det nytt år och ännu mer nya tag! Det skall bli sjukt, nu är det enda som saknas ett körkort, jag vill bara ha det här nununu. Slippa bussen och det tramset!

Men nu kan jag inte sitta här och gnälla över att åka buss ..
Temaveckan är i full gång, sudan och dess konflikt, here we come. Detta skall gå bra, och jävligt massa bra skall det gå också! Tre veckors arbete, wow liksom. Lite paus blir det i helgen när jag åker heeeem ( ja jag kommer alltid kalla the huvudstad för hemma, för det är där jag är född, uppväxt och kan min sak) Det blir lite festa, lite umgås med familjen. Sånt som jag vill vara med om VARJE dag .. Nu är min familj rätt långt borta, har enbart mamma här i skåne. Bra går väll det, men ändå. Jag längtar till alla babeeees!

Nu får jag tacka för mig och hugga tag i hydropolitics: conflicts over water as a development constraint!

PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0