Deeegigt!

Här sitter jag på Söndagsmorgonen och jag vet inte riktigt om klockan är 10.27 eller 11.27, alla går äckligt annorlunda. Hatar kaos! Men så är det, vaknade faktiskt bara all by my self sådär, hade nog någon på känn eller så blev det för varmt i sängen haha!
Det kan bli så när man sover två personer i en (enligt mig liten säng!) men det gör ingenting, sånt kan vara pys ibland.

Densan ligger och sover förfullt och jag funderar på att börja göra mig iordning .. skulle ju upp tidigt. Jag tycker ATT jag är uppe tidigt, men det är en annan sak. Jag skulle ju nämligen hjälpa till nu när flytten är igång .. 

Åh .. egentligen skulle jag åka till Helsingborg och kolla på en match, men nänä .. jag kan inte. Typiskt mig att lova flera saker samtidigt! Att jag aldrig tröttnar ....

Bilder från igår kommer senare!
PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0