Jag ooorkar inte!

Verkligen, this sucks! J*vla dator och inte fungera .. har mängder av bilder som vill synas men NEJ NEJ NEJ! Strejka? Det passar sig inte justnu faktiskt .. Men om jag försöker be då? Kanske den funkar då? Äsch, det är redan prövat ( he he he) menmen det är väll bara att suck it up och försöka klara vardagen precis som vanligt ( hur nu det är möjligt)

Hur som blev det en väldigt tråkigt onsdagskväll, jag kom hem och sen så blev det så att jag fastnade framför tvn, började med Efterlyst men det blev ett snabbt byte till Oskyldigt dömd .. jag pallar inte alla sugande "filmer" serier och annan skit som går när man är ledig. När man är ledig vill man göra något spännande, se något kul, eller har jag fel? Utbudet är redligt dåligt faktiskt och det är jag småarg över. Men satan, skall jag vara arg för småsaker så kommer de inte funka! Jag försöker istället vara glad då.

Nu skall jag get to work, har börjat förbereda så snart bär det iväg och fixas på det nya stället. Wish me luck!

PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0