Jaha

Åh fredagen börjar ta sig mot sitt slut, vad tråkigt! Men det har vart skönt att vara ledig idag. Sånt gillas verkligen!
Men något som är ÄNNU tråkigare än att fredagen är slut är att David Guetta (En av de bättre) spelar på Slagthuset i Malmö ikväll, och JAG missar det?! Fan också .. menmen, what to do? Min födelsedag ligger inte jättebra till på året.


David Guetta- Just a little more love
Min favorit + VS ( ohohoh .. vad jobbigt)

Men ja .. en veckas ledighet väntar, löning idag, att jag missar det tröstas lite av det. Thanks god!
Åt nyss en middag bestående av Flygande Jakob. Riktigt mättande dock! Håller på att spricka ..
Men för att hela kvällen inte skall bli helt fel så tänkte jag springa ner till Konsum och köpa det nya nummret av CHIC som förövrigt är den enda tidning jag läser ( den kom ut igår, men jag hade ju mässa fram till klockan 20.00 så jag hann inte)
Hoppas också på någonting härligt på tv i kväll, vi får väll se. Så hörs vi A la mañana!

PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0