Jobbigt

Fy satan vad jag hatar det här, jag ligger "dator-lös" det är skitjobbigt. Jag som är närmast beroende av min dator har ingen dator utan använder mig av min mors. Det är typ nu jag behöver en dator som mest, det är 12 dagar kvar till min födelesdag och jag tänkte att jag inte skulle vara så sent ute, men nejnejnej då går den jäkeln sönder! C'mon vad*an.

Aja hur som .. bilder och liknande kan inte komma upp nu på ett tag, men som man säger den som väntar på något gott väntar inte förlänge ( eller jo .. jag hatar det uttrycket) men w-ever.
Dessutom får jag panik av att bara ligga hemma, varför är det såhär? Även om man träffar sina vänner är det inte på samma sätt som i skolan. Jag avskyr att bara vara .. MEN idag skall jag åka in till Malmö med Jullegulle och spana lite. Känns dunderskönt! Sen blir det till att fixa i huset, också skönt. Snaaaart är det äntligen klarrt!
Fredag och helg närmar sig, kan bli skojj. Eller vi hoppas det!
Sen på Lördag blir det förhoppningsvis till att träffa Denise, det var ett tag sedan och vi har inte riktigt pratat om det. Men jag hoppas, av hela mitt hjärta! g2 is on it's way

PUSS/E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0