Jaråå!

Skol-fredag är över för denna vecka, yessir! Sånt gillas skarpt. Nationella del 1 är avklarat, nu får vi bara vänta och se. Kändes rätt bra faktiskt, så somsagt så får vi vänta och se resultatet om jag har lärt mig någonting detta år! Började alltså 9 och slutade strax innan lunch d.v.s 11.30, hade en myslunch med min fina och babblade en massa trams, lät nog rätt mycket då det blev en hetsig diskussion haha, men det brukar bli så ibland! trevligt värre, sedan åkte jag iväg till solariet, mycket välbehövt återigen. Känner mig som en människa igen! Både skönt och snyggt att vara brun. Både kläder och smink passar bättre till browness! Man måste ju passa på när man har tid också liksom, har jag tur kan jag sola en snabbis imorgon också innan vi gör stan osäker. Hade vart övernice!

jaja hur som, nu väntar jag på att Heidrun skall komma hit. Konstigt nog har jag blivit hel-wack på sistonde och kan absolut inte sitta själv, det är hemskt. Men det är tur att jag har en sån fin vän! Det blir nog en massa babbel och mys ikväll. Det gillas skarpt! Menmen vi hörs senare mina fina!


föressten rensade jag min dator igår, och eftersom jag gick igenom alla bilder så fann jag denna från i somras. Mycket minnen, usch vad jag vill ha sommar nunununu!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh e tattoon riktig?

2010-04-24 @ 10:03:14
Postat av: Ems

hehe nä, henna!

2010-04-24 @ 10:14:31
URL: http://eemt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0