Numero uno!

Ja sedär, mitt första inlägg idag. Inte bra av mig, MEN jag har inte legat och gjort noll :) utan jag gick upp i rimlig tid och började plugga. Är lite krasslig idag så jag har stannat hemma och pluggat som en dåre, eller ja näst intill!;) Och inte är jag klar inte nejnej, jag ska fortsätta som satan. Och jag har två saker att fixa, får se om jag hinner klart, annars tar jag den andra. Den lite mindre grejjen en annan dag (Hoppas för allt i världen att jag hinner bli klar innan vecka 19 iallafall!) Tiden bara springer iväg, som någon maratonlöpare från Gambia typ .. i Januari gick tiden så äckligt långsamt, det skrämmer mig! Ca 20 skoldagar kvar + praktik. Sen är det sommarlov?! Känns som det var julafton igår fan, hur som.
Ikväll är det även min tv-kväll som alla vet. Jippieee! Desperate och Cougar :love: it!

Sen är det valborg om bara några dagar, rykten säger att det ska regna! Stämmer detta? Då blir jag ledsen, mycket ledsen. Valborg är en väldigt .. händelserik dag för mig. Ingen Valborg blir den andre sig lik. Julafton, då gör man ju typ samma saker, samma med midsommar. Valborg är speciellt! Och det är i stort sett redan fixat och klart vad som kommer ske :) Sen är det 20-års på lördag hos Ida, mycket trevligt. Ypperligt trevligt! 

Nä, nu ska jag göra nytta igen. Pussiloo! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0