Yes!

Mycket bra dag idag! Varmt och skönt i luften, humöret på topp, jag kände mig stark och glad och allt det där andra. Började med matte, gick vidare med engelska och avslutade med historia. Skulle egentligen ha vart en redovisning, men den är framskjuten. Tack och lov, åkte in till stan och tog en vända med Vicki, riktigt härligt. Fick med mig ett par leggins som jag har velat ha hur länge som helst, äntligen tog jag mig i kragen och körde, blev även två läppglans hehe!
Därefter mötte jag upp Pia och hennes vän Emilia och vi satt och fikade i tre timmar, både bra och dåligt haha. Snacket flödade och jag älskade det, vädret var fortfarande nice liksom. Hell yes, flera dagar som denna!
Nu borde jag städa lite, sedan ska jag hugga plugg. Men jag vill också se Svenska Hollywoodfruar. Såg nyss en reklam där hon Maria säger : Jag passar i allt! Eftersom jag är snygg så passar jag i allt, kunde jag inte vara ful så jag inte passade i något. Då skulle något sitta fint. Eller något liknande, haha häftigt!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0