Duuhhh!

Hatar allt justnu, att jag är trött, har tandvärk, torra läppar, att det snöar, att jag inte orkar plugga ÅHÅÅ, vill bara panga någon i pallet. Så grinig blir jag är det går fel!
jaja, det är som det är, nu vid denna tidpunkt kan jag ändå inget göra. Jag får helt enkelt vänta ut det.

Hursom så har dagen var relativt bra, väldigt seg .. har hållt på inför torsdagen som galningar, vårat rum måste bli det bästa! Det kommer vara en asien-inspirerad kväll för vänner och familjer. Kul va? haha ja det är nog bättre än vad det egentligen låter! På torsdag är det redovisning till max, på fredag är det inlämning, redovisning och prov som gäller. Gud vilket TREVLIGT avslut .. eller inte. Jaja hur som så kommer jag iväg på fredag, som jag längtar. Ska bli så skönt att komma från Skåne! Jag hoppas på maximalt med nöje också. Saken är dock den att jag inte åker upp som planerat helgen därefter tråkigt nog. Det blev helt ändrade planer, men what to do? Vi ska lösa det på något annat vänster.

Och imorgon .. åker min babe till Thailand. Så som jag kommer sakna dig Jullan.. Fyyy! Jaja hur som så önskar jag henne all lycka där nere och samtidigt så åker min mor till Indien, hur orättvist är inte det?! Jag får väll säga det att jag kommer få stå i backen .. kanske inte så mycket att komma med! Fy vad snuskigt fel, men jag ser fram emot att få pressa i solariet och mixtra med håret så det ser ut som jag också har vart borta he he he (skämtåsido)

Nä nu skall jag nanna, tidig morgon imorgon. Sen blir det förmodligen en liten meet-up med Densan.

Ungefär såhär tjurig ser jag ut justnu ..
Puss/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0