kaboom!

He he here I am, skojjade bara. Shi vad trött jag är, tråkig också för den delen .. Skolan hela dagen, sen kom Densan över ett tag och var social, och jag hoppade in i plugget direkt för att sedan ta en tupplur för att orka mer! Vilket jag gjorde, ett tah, men nu är jag lika trött igen .. döööhh. Har iallafall hunnit skriva faktatexer, det jag ska säga och italienskan. Ändå nöjd! Nu är det bara layouten på Italienskan och plugga Idotten så in i H* kul va? ehh ne, går till 8 imorgon också, helt segt :( Men jaja, vad ska man göra? När ska jag hinna packa? det har jag inte ens tänkt på, men får väll lösa det på något vänster!  

Nu ska jag övaöva för att sedan hoppa in i duschen och ännu senare ner i bingen! 
 
PUSS PÅ ER /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0