Tina Turner pepp

Jaja, då har det blivit fredag. Jag klarade dagen utan att behöva prioritera något, hoppas bara det går bra helt enkelt!

Har vart hemma ett tag nu, det är riktigt skönt, har hunnit packa också .. ibland tror jag själv att jag är en riktig superkvinna som kan allt. Trots det faktum att jag älskar att säga "vill man så kan man" det är mitt motto, och det kommer jag fortsätta sträva efter för egentligen är det så!

Hur som, jag är "mitt uppe i" packningen, känns som jag alltid stoppar med för mycket, eller för lite .. finns inget mittemellan! Nu är jag på för mycket spåret .. men med lite Tina Turner -We don't need another hero så skall jag nog lösa det på smartast möjliga sätt! 

Så äntligen så skall jag komma iväg, visserligen är det inte långt. Men ändå .. dega med la familia, se mina favoriter och hela det köret. Kommer vara dunder avslappnad när jag kommer tillbaka (förhoppningsvis)  


Så här sitter jag med mina favvisar, tröjan från hunky dory och kaffe i min favvo-mugg som jag fick av en väldigt god vän i 6an (?) vi hade alla våra favoriter haha
PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0