Vad är du rädd för?

Vad är folk rädda för? varför är det så att folk inte kan visa sina känslor. Satsa på magkänslan och göra det som känns rätt. Tänk inte på alla om och men, funkar det inte så gör det inte. Det är inte så mycket att göra åt. Men det är definitivt bättre att försöka en gång och det går käpprakt åt helvete, än att inte försöka alls. Detta gäller allt i våran vardag. Jag vill bara säga det att kör så länge, sluta tramsa, sluta vela. Det ska jag göra, sluta fega och satsa all in. Nu ska jag dock till jobbet, skulle kunna predika i flera dagar. Men väljer att inte göra det och klä på mig och HOPPAS på det bästa ..

Efter jobbet blir det en dejt med min flickvän, vi skall på bio whoopwhoop! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0