BRÄND

Ja så är det .. och det suger. Playan igår tog rejält, ansiktet was a mess. Sanna kom över och åt middag sen satte vi oss ner med "It's complicated" och dippade grönsaker (!) när vi hade närmat oss slutet fick jag ett mess av Camilla och vi tre tog en runda och babblade en massa gojja. Precis sådär som bara tjejer kan göra ..

Sen kom vi hem och jag och Sanna fortsatte med nästa film, "I love you man" riktigt söt film! Efter det var klockan lite mycket och vi hamnade i mitt sauna-rum. Över 800grader, suck .. fann fröken på soffan på morgonen.
En halvtimme senare dök fröken Johnelius upp vid min dörr och vi åkte direkt till beachen. Låg där ett bra jäkla tag och nu har jag även bränt mig på axlarna och benen .. jag hatar det. Min bästa vän är justnu denna :

Lindrande kylbalsam ..

Yeye, kom hem. Hoppade i duschen, riktigt svalkande! Sen ringde mamsi och sa att vi skulle till Helsingborg. Så, inom tio minuter satt jag bakom ratten och kosen styrdes mot "hbg" blev en lång kväll. Men jag hann hem till "The lake house" som är on. Jag vet att jag kommer gråta som ett barn. Underbar film! Imorgon väntar jobb, från och med imorgon jobbar jag tills söndag. Men det är bra, mycket bra!


PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0