Ett steg åt taget

Jadå, nu är jag hemma igen. Har vart i Lomma med Sanna och Emmy och haft det trevligt! SJÄLVKLART brände jag axlarna och ansiktet .. det är så jävla typiskt mig. Ansiktet vet man ju att det är känsligt så jag hade faktiskt solskyddsfaktor där men axlarna skulle jag inte ens sola. Så låg jag på mage i typ en kvart som max, och ändå är dem röda?! Det är ju inte särskilt nice. Men men ..

Nu ska jag in i duschen, sedan ska jag ner och handla lite mat. Det är nämligen jag som kommer stå för maten fram tills det att jag börjar jobba .. läskigt. Brukar inte laga mat, kanske dags att börja med det nu! Så det ska jag göra, och så får vi hoppas att "test-panelen" tycker det är okej haha

Cya PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0