Hej Helsingborg!

Shit, gårdagen var .. ja som den var helt enkelt. Började segt som attans, sen ringde min "boss" och jag åkte och jobbade ett par timmar. Var småtrött efter det men i behov av närhet. jag åkte hem, chillade lite, fick besök av en vän, sen kom mamsi hem och vi åt och sådant trevligt som man gör på söndagar. Sen åkte vi in till Malmö, och jag säger bara .. sådan mor sådan dotter ;)

När vi kom hem så gjorde vi inte så mycket utan jag åkte ut till Denise och ville babbla lite så vi satt i kävlinge i solen och snackade en massa strunt. Sen kom hon på att hon hade en vän som fyllde år, så återigen åkte vi in till Malmö. Eftersom hon kör så är det jag som får stå för alkoholen, TREVLIGT värre. Men vi var som som uppklädda och peppade en blank Söndag(?) vad är det för stil liksom .. yeye, komkomst runt två. Resten är history X
Nu sitter jag och försöker tagga till, är seg som jag vet inte vad och det är dags att åka upp till babe som nyss flyttade till Helsingborg. Ypperligt trevligt att det blir första gången man besöker hennes place, men absolut inte sista!
Vi tänkte sola och liknande, hoppas vädret håller i sig och blir ännu bättre.


PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0