Längst inifrån!

Idag har jag jobbat igen, har blivit en jäkla massa jobb på sista tiden. Det är riktigt skönt att vara sysselsatt hela tiden, men samtidigt förlorar man massa tid med vännerna som jag älskar mer än livet! Det är tråkigt, jag får gottgöra er mina sköna bönor ;) Lite ledigt blir det i helgen, och iallafall början på nästa vecka. Sen längtar jag till v.29 då vi återigen far till Karlshamn. Mycket party, mycket trevligt helt enkelt!

För att komma till själva saken då. Jag har funderat en massa hela veckan, det lilla som har gått av denna vecka. Det som är så sjukt är att man tänker som en jäkla dåre när man har tid över, innan läggdags, på morgonen, under pauserna på jobbet. Man är ensam med sina tankar och funderingar, är det bara jag som avskyr det? Att man kan analysera allting in i minsta detalj, om och om igen. Inte ha någon som säger att "såhär är det, eller såhär borde du/kunde du göra"

Hade precis en sådan dag idag, tankarna flödade som satan.
Kanske blev det så då jag pratade med en väldigt viktig person som fanns i mitt liv för många år sedan som gjorde mig helt snurrig i bollen, eller så är det bara så som det är justnu.
Jag har faktiskt aldrig analyserat saker och ting, och har aldrig vart den personen som blottar känslorna helt och hållet. Men jag försöker, varje dag att lära mig nya saker och under en period nu ska jag chansa och bara köra på det som känns rätt, helt enkelt våga chansa på det som jag stöter på.

Även mitt tankesätt kommer väll också få ett drastiskt ryck,
och jag har bestämt mig att jag är beredd efter många år. Och då menar jag att ha någon kär vid sin sida, lite spännande. Efter ett jäkla springande så ja .. det är lätt att finns någon som man kan ringa och enbart mysa lite med. Men det är förbannat mycket svårare att hitta någon som man verkligen tycker om och kan göra olika saker med! MEN, gammalt prat menar på att man finner "prinsen" när man inte letar, så det är bara vänta och se!
Sex and the city är i farten, så jag är lite ofokuserad. Mycket spännande att titta på de 4 damerna, varför vet jag inte. Kanske för att det är sådana vardagliga problem. Äsch, återigen inne på något helskumt! I'll let you know hur det blir!

Nu är det dags att gå tillbaka till tvn sedan väntar sängen. Tyvärr sover jag ensam inatt igen .. blööh. Skitjobbigt, älskar närhet! Jag måste bannemig skaffa mig en sovkompis haha, skämtåsido nu känns det som detta spårar. PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0