workday #2

Gårdagen gick fantastiskt! Vaknade upp med Julia vid min sida, hon gick sedan innan jag gick men jag mötte upp henne på jobbet. Vilket jag kommer göra idag också! Började 14.25 och fick kläder etc. Jag kom in direkt bland alla jättetrevliga människor och körde på för fullt. Riktigt trevligt, this I can live with. Så idag väntar dag nummer två, jag ser fram emot det. Jobbar idag och imorgon sedan är jag ledig tills nästa onsdag. Då ska jag försöka doppa mig i havet och sådana spännande saker! Sen om jag inte minns fel så är midsommar nästa vecka. Är inte hundra på vad som sker, men förhoppningsvis är det något jättetrevligt. Funderar på om jag ska försöka finna mig en söt klänning, hoppas bara det är bra väder :D Nu ska jag få i mig något att äta, sen är det dags att börja åka till jobbet :)

                               
PUSSPÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0