yohoo!

jadå, då sitter man här. NÅGONSTANS i Sverige och kör ett ja, blogginlägg om man ens kan kalla det för de! Imorgon bär det av till Ingemansland igen .. inget jag ser fram emot kan jag lova. This is where I belong liksom. Det jag har i Skåne att göra är skolan, inte så mycket mer. Givetvis har jag underbara vänner, men förutom det så är det nada. Och det suger! yeye, man kan inte gnälla bara göra någonting åt det. Och det får vänta, ett år till iallafall då det är min tur att springa ut!

hemskt jobbigt det var att se alla vänner springa ut, men samtidigt så jävla skönt. Det är så kul att se dem glada, det är det bästa som finns. Att se någon närstående le för fulla muggar! Grattis till er alla som äntligen är klara. Jag hade det underbart förra tisdagen *fnissfniss* nämen seriöst, mycket bra pojkar och flickor. Onsdagen blev till att åka hem igen, och som jag har längtat. På torsdagsmorgonen vaknade jag upp av solen i ansiktet runt halv 12,( livet är bra gott när man kan sova hela dagarna) sen var det att slänga på sig bikinin och ut i det fina vädret. Efter ett tag i poolen gick jag och klädde på mig för ett besök i ett närliggande centrum. Mest för att köpa en studentpresent till min underbara kvinna. Självklart hittade jag det jag sökte efter, men fann också saker till mig själv vilket inte riktigt var meningen haha. Men det är svårt, det är jobbigt att stå emot. haha, det blev lite fint och ett stort leende på läpparna. Vid hemkomst slängde jag mig i poolen igen sen var det dags för film, jag såg den Engelske Patienten. Ingen riktigt bra film, 9 oscars. Men jaja, han är snygg så det räckte. Skämåsido, jag tycker den är bra. Men samtidigt är den rätt gammal nu och det har kommit bättre på senare tid!

Sen hamnade jag i säng som vanligt runt två halv tre. Sov fram till tolv och insåg att vi hade besök av en man som fixade med il pool. Inte lyckat, jag hade inte planerat att han skulle vara där. Men w-ever! Sen blrjade jag göra mig iordning och sedan hamnade jag hos min älskade kvinna vid 18.00, mycket trevligt. ALLTID lika trevligt med familj och vänner. Underbar fredag med andra ord, rund om fötterna var jag och kom på att jag suklle ju till dalarna. Inte smartaste draget, men .. vid 9 satte jag mig i bilen, mina morföräldrar var inte SÅ förtjusta men fick acceptera. kosen styrdes mot mat och sedan slocknade jag. vaknade halv två av att vi var framme, wiho! Snabbt ner i sängen igen och så var det en ny dag. helgen har alltså spenderats i Dalarna. Ändå okej! Nu ska jag spana lite film sen är det packningstime. Bilder får komma upp senare, PUSSSHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0