Boyaka!

Hell yeah, dagen har vart grym med stora bokstäver! I vanliga fall hatar jag måndagar men denna var toppen.

Hade egentligen ingen lust att gå till skolan, men jag gjorde det eftersom jag visste att jag skulle missa massa saker om jag inte gjorde det. Och god, hade jag inte gjort det så hade jag inte insett hur bra jag är! Började med matte, astråkigt som vanligt, men nödvändigt som fan. Lunch, engelska som jag redan var typ klar med, nu har jag bara en liten del om saluhallen kvar. Överhärligt, övergick sedan till Historia. Hatar att behöva bestämma mig, men tillslut kom jag fram till att min "artikel" kommer att handla om Grand Hotel i Lund. Skall försöka göra det bästa av situationen. Under historian så hade jag även mitt utvecklingssamtal som gick som smör, betyg som jag aldrig trodde att jag skulle uppnå ligger som en smäck, ämnen som jag knappt trodde var möjliga att ens få G i ligger jag riktigt bra till, så nu kan jag pusta ut, köra mitt race. En del i en inlämning skall in, sedan är det bara att fokusera på massa roliga saker. Gud vad skönt det kändes att få veta det, älskar det, älskar mig, älskar allt ehheee NÄSTAN. Efter plugget intog vi stads-biblioteket och lånade massa böcker om grand haha, mina tjejer var där och vi/ jag ehh flamsade som stryk. Mamsi kom och jag och Heidrun åkte hem till mig och pluggade mer. Nu är jag nästan hundra på provet vi har på onsdag (y)
 Nu skall jag hoppa i ett varmt bad för att sedan spana på Svenska Hollywood-fruar. Patetiskt roligt, imorgon är jag även bänkad framför tv:n med det nya favvoprogrammet "Cougar Town" haha humor.


Vill bara hoppa och skrika, (gammal bild från sommaren 08?)
PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0