Bubbel!

Ah satan, jag är jättenervös nu! Har det mesta fixat, pengarna är växklade, presenter är köpta, jag fann lite kläder. Nu återstår bara den jobbiga delen .. packningen och vad som skall med! Jaja hur som så hoppas jag det går bra, och dagen har vart bra och allt det där! Började med italienska, sedan hade vi en lektion i franska för att vi ska kunna basic-uttryck, om jag klarar det? nä det skulle jag inte vilja påstå! Men jag får försöka mig på "Bonjour, merci, no" och dom grejjerna, haha hoppas dom kommer förstå lite av vad jag har att säga haha! Jag ser fram emot det på ett sätt, men är jättenervös ..

Hur som, man måste se det från den ljusa sidan!
Och nu måste jag hugga tag i packningen tillsammans med lita musica!

Och till er som tror att ni kanvalsa ut och in ur mitt liv hur som, är dumma i huvudet! Det funkar inte så helt enkelt, det är bara att ta att inse det och växa upp! Men ta er samman och bestäm vad ni vill annars kan det kvitta
Puss/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det som tror att den kan valsa in och ur ditt liv?

2010-03-31 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0