hihi

Kan det bli bättre än såhär?

Jag sitter dock på jobbet, blir en halvlång dag men ändå skön. MEN solen skiner, allt verkar bra, jag är på gott humör. Hade en underbar kväll med Julia igår .. lite skämmit att gå brevid henne eftersom hon är så brun dock. Men men, hon är great! Hittade nya skor, nya kläder blabla. Sen åkte vi till mig, åt mat, hyrde film och snaskade barbie-ägg. Kunde absolut inte be om mer! Sen så gick vi upp väldigt tidigt imorse eftersom jag skulle vara @work halv 8, vilket jag klarade galant! Julia var med och vi åt mys-frukost. Nu skall jag tillbaka till mina sysslor, skratta mig lycklig åt att det är så bra och ha en bra dag helt enkelt. Hoppas nu har detsamma!

PUSS/ E


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låter helt underbart!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

2010-03-06 @ 23:33:53
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0