Onsdag då IGEN

Hemskt vad trött jag är! Blev ändå inte så sent igår, dating in the dark- var som vanligt en besvikelse. Dom är patetiska, det är tråkigt. Hur kul kan det vara? haha jaja. Två fann iallafall kärleken. Dock tror jag inte på det där att dom fortsätter ses EFTER programmet. Men man vet ju aldrig, kul för dem om det är då.

Desperate housewifes var lite rörande igår, men man måste fortfarande ta det för vad det är. Desperata hemmafruar. Känns aldrig som om man kommer till verkliga problemet. Det stör mig!

Cougar Town, en hit som vanligt. Haha jisses vad jag garvade hjärtligt. Det är komik, tänk om man blir så när man är 40?! Damn .. jaja vi får väll vänta och se he he

Nu väntar svenska, turism (prov) och idrott. Jag måste börja klä mig om jag ska hinna. Tjing!
PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0