Tjingeling!

He he he, dålig update? Japp! Dåligt samvete? Nej! Nämen det är bara fullt upp, matteprov i måndags, lång dag i tisdags och idag är jag ytterst lite ledig. Har turismprov imorgon, och innan dess så skall vi ta oss till malmö och besöka museet .. hemskt. Sen är det provet, plugga på naturkunskap, hem, packa, köpa lite nya saker innan vi åker på lördag. Damn .. hur ska jag få allt att gå ihop? Jag är så stressad, och när jag är det, så är jag även lättirriterad. Usch! Jaja, det skall bli trevligt att komma iväg. Halv sju sker mötet på centralen och sedan flyger vi från kastrup. Spännande, blir mer update en annan dag, nu skall jag skriva listor och plugga inför turismen, yey!

Enjoy this undertiden
PUSS/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0