Äe alltså

Hatar vädret, det kan fan inte bli värre väder! Jag sitter nu på jobbet, har delat ut min sista frukost så nu är det sån "väntetid" sedan är det dags att börja jobba på riktigt. Gruvar mig för det med min huvudvärk .. känns som det ligger åska i luften. Det är det värsta som finns!

Eller nä, danskar som tror att man ska fatta vad dem säger är det värsta som finns. HALLÅ, jag är inte dansk, jag fattar inte ett skit av vad du säger, men ändå pratar du med mig? pyttsan .. Nä, fy, börja babbla någon knagglig engelska medan frugan började kackla som jag vet inte vad. Söta var dem, men jag fattar ändå inte vad som sägs. Jag är inte dum, men vafan .. danska? KOMIGEN! Nä nu ska jag kila till affären snabbt

PUSSIBOOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0