börjar detta inlägg med :

En slöja döljer sanningen, slöjan kallar vi verklighet. Ibland förnims den som en öppning i det inre som leder allt längre in. Varför går det inte att föra slöjan åt sidan? Vi sover okunnighetens sömn och drömmer världen som verklig!

Smarta ord från en smart flicka (crossing fingers) jag är inte så smart som jag ser ut ;) Jodå det är jag absolut, är nästan smartare än vad jag ser ut. Detta gäller då inte i frågor som gäller mig själv ... Men det är en annan sak!
Återgår till vardagen, jag är deprimerad idag. Eller, nä, jag har Julia. Men annars är jag deprimerad på skojj. 

gjorde precis vår dag haha, hatar människor som är korkade. Jag blir bara arg, men det är så jävla kul samtidigt! haha nä, nu fortsätter vi denna trevliga kväll. Och ser var äventyren för oss! PUSSILOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0