Hade jag

Kunnat, så hade jag gjort det. Jag hade gått genom eld och vatten, över stockar och stenar och över brinnande grenar för att ha det ogjort. Att ha den tiden tillbaka, att ha gjort det annorlunda. Gjort om, gjort rätt. Tänkt före och inte efter! Inte vart så dum och naiv. Inte missunnat de människor som faktiskt fanns där, dag och natt. Men ja, som "barn" visste jag redan allt om livet och tog därmed allting förgivet. Att allt skulle finnas i en evighet.
Mycket hade sett annorlunda ut idag, ska inte säga att jag är missnöjd över hur det har blivit, men jag är missnöjd med att jag inte tänkte ett steg längre, att jag inte vaknade upp ur drömmen fan så mycket tidigare! Man kan aldrig veta hur det hade sett ut, men av det jag vet så tror jag att det hade vart bättre! Jag skyller allt på mitt humör och temperament, åt helvete med det. Nu får det flyta på som det gör och tänka på fina stunder :) 
     Nu kör vi! 


                                                                        
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0