haha

Summa summarum, riktigt härligt dag! Underbart bra start på dagen, låg  sängen väldigt länge och hade det mysigt som bara den! Sedan klädde jag på mig i snigelfart, bytte påslakan och sånt, gjorde mig iordning. Tog mig till skolan, möttes av fint väder. Körde på som vanligt, fick reda på att jag slutade typ direkt, behövde inte skriva prov på eftermiddagen, satte mig med resterna, skickade in. Gick en prominix med Julle, massa kärlek. Fick säga adjö till min Heidrun mycket tråkigt. Åkte hem, åt, bytte om och åkte och mötte zannzi för att se katterevyn. Riktigt härligt, sedan tog vi oss också en svän inom karnevalområdet. Mycket bra dag, överfint väder, ahh jag är så lycklig. Helgen blir spårad, eller .. ja, den är planerad så! Får vi se vad den har att bjuda på hehehee


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0