Hanging by a moment

Ahfan, här hänger jag. Kollar du inte? joohooo klart du gör! Skitsamma, det är trams. Dunderbra dag med massa skratt och trams, helt sinnes .. Var som sagt i skolan tidigt imorse, gjorde inte jättemycket nytta men pm:et kom in tack och lov. Gjorde även nationella i engelska. Mumsfilibabba! Allt gick bra, och jag kände som så "det finns ingenting som kan göra dagen bättre" JO det kunde det, min intuition om matten stämde. High five som fan! Nationella matte på måndag, blööhh. Sen är mitt sista i Svenska nästa onsdag. DAMN skynda nu, jag orkar inte mer. Haha shit, sen måste ni se videon som vi spelade in, helt sinnessjukt kul. Förlåt du oskyldiga människa som fick utstå våra hemska påhopp. Skitkul dock! haha, jag skrattar som bara den bara jag kommer och tänka på den

Dagen blev alltså dunderbra, och jag frågade mig och mina vänner om den kunde bli bättre. Självklart kunde den det enligt dem. Vilket direkt för mig in på vilka underbara vänner jag har! Dom är bättre än ett förhållande, verkligen. Mina favoriter är tre dunderbrudar i åldern 17-19, vi gör en super 4-ou. Love it, love them! Dem är så genuina och alla har saker som jag dunderälskar med dem. Gud det går ju inte ens att beskriva! Hur som, så länge jag har dem vid min sida så klarar jag av allting! Jag har alltid någon som håller min hand när jag är rädd, ger mig komplimanger när jag är duktig, säger fina saker när jag är ledsen, ger goda råd när jag behöver dem! En man kommer aldrig kunna göra det, så försök liksom inte! Jag älskar er tjejer (ja detta inlägg är en hyllning till er) Jag har fått sådan support idag, eller ja alltid. Men extra mycket idag, det är dem som driver mig till att våga, att orka och att satsa. TACK!

YEYE hur som, jag sitter här och pratar om vänner och förhållanden, hemskt. Nu ska jag skriva mitt tal om skilsmässor, gud vad spännande! Vad tycker ni om skilsmässor, är det rätt eller fel?


I can do whatever! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0