heyheyhey

Skolan är snart slut, yes, men ändå ska jag sitta kvar med Heidrun och Sanna, satsigt y0! Sista veckan är en fucking pers, har tre inlämningar, två nationella, och en redovisning. Hur ska detta gå till? måste skriva två andra matteprov också *JIPPIE* undrar hur tiden ska gå ihop .. Ser redan fram till slutet av veckan, can't wait. Lundakarnevalen är i helgen också, den hålls vart fjärde år och det är första gången jag kommer närvara haha, sinnes. Jajaaa nu ska jag hugga tag i hur jag ska spela en maorier på onsdag .. Sen måste jag boka tid för massage, manikyr och pedikyr så jag är fit for fight när vi anländer till Blekinge.
Det blir alltså plugga, och vara hemma mån- ons. Sedan om det finns tid på Torsdag så entrar jag Malmö, det gör jag också på Fredag. Det blir även lite rundspaning på Fredag, hoppas på att mina skor finns. HOPPAS! Sen vet jag inte om jag går ut eller inte, det beror på hur vi gör på Söndag, om vi åker då eller om vi åker på Tisdagen, hoppas egentligen att vi åker på Söndagen, då blir jag gladare! Men ahh, nä phu. Mycket i skallen.

Y0 gotti, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0