Missmissmiss

Jajo, shit, solen kom fram och jag fick helt plötsligt en jättelängtan hem! Jag har vart på en jävla lång semester nu, och än är den inte slut .. Jag saknar min familj som alltid finns där, mormor& morfar, farmor&farfar, min far&sarah, mina småsyskon, "halvsyskonen, mina kusiner,faser... mina vovvar. Jag saknar också vänner, dom som alltid har vart där, redan från början. Dom som har gått brevid mig när det har vart som tuffast, dem som jag har vart en riktig skitunge med, dem som jag hade min första fylla med, dem jag har sjungit och dansat och gått på knattedisco med, dem jag har vart på läger med, dem jag har badat alldelles för tidigt på året med, allt det där, mina aktiviteter, saker jag har gjort och inte gjort, platser jag har varit på, grabbar jag inte skulle träffa .. allt det är där över och kommer inte mer igen, vi är alla näst intill vuxna. Och det är 4 år sen jag lämnade allt bakom mig för att komma till södra Sverige. Saker skulle ljusa, visserligen har det mesta gjort det. Men det är ändå svårt att tänka tanken "tänk om?" jag är INTE ALLS onöjd med hur jag har det här, jag har underbart fina människor i min närhet, men det är inte samma sak när jag inte har allt samlat på samma plats. Hur som, ett år kvar, sen är jag ändå på resande fot! Ska inte whina mer, jag ska skratta åt hur kul (givetvis jobbigt också) jag har haft det! Det har gjort mig till den fruktansvärt positiva människan jag är idag, enjoy allt som har hänt:




Det är jävla synd att jag har tappat så många bilder genom åren. Datorer som har pajjat, i flytter, etcetc.
Nu ska jag rensa haha, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0