Natti!

Nu är det så att det äntligen är sängdags för fröken, jippie. Somnade när jag kom hem, var så sjukt trött. Hade världens huvudvärk, den gick dock över sen och jag pluggade som satan! Så jäkla duktig jag känner mig.
Matten gick asbra, kändes så nice. Så sa min mamma det "Men Emma, matematik är så mycket bättre än män" det var rätt coolt, det stämmer, typ nästan! Man kan ju blanda båda, ellerhur? Äsch, tramsitrams. Nu ska jag nanna för att orka stiga upp imorgon, ta mig till skolan, lämna in det sista och gå hem. Vila lite, och ut och kolla på katterevyn. Y0, nice! Sen är det fredag, då jäklar. För er som har missat det så åker jag in till Malmö och fixar lite, sen åker jag tillbaka till Lund (jag hatar skåne) men w-ever det är en annan sak. Snart kommer jag hem! Så kör vi vårat, jag hoppas jag ser kända ansikten. Ska försöka hooka så att alla jag inte har sett på länge kommer jag få se, härligt. Överhärligt! mm aa!

Nä, bilder och sånt får vänta. Jag har inte tid, är seg som fan nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0