Nudå?

Ja efter en myckt lång och underlig helg ligger jag nu och kör en fet tankeställare. Promenixade med Sannisen runt hela Lund och hade ett mycket givande samtal. Sånt gillas skarpt, jag har alltså träffat två donnor idag och ventilerat tankar och idéer!

Har då kommit fram till att det kommer bli lugnt ett tag framöver, om man säger så med allt. Eller nja, vet inte hur pass jag klarar det, men jag ska försöka. Kanske stabilisera sig, och köra f-hållande? Något som inte har skett på länge då det har vart som det har vart. Men man vet aldrig innan, utan får tänka under tiden. Någonting jag gör idag! Nä, så ska det inte vara, det är inte jag, inte än. Eller så är det precis det jag behöver! Äsch, slut-spekulerat om detta. Jag avslutar med ett godnatt och "just a matter of time,till you reveal your disguise. I should do you a favor, cause you need help with your lies,you can learn from a player"

Avslutar med en mycket fin mys-låt!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0