Ny karta, ny vecka

Återigen då, shit vad tiden lufsar iväg. Jag dör! Men lite skönt är det, vi går mot bättre tider, dock håller sig vädret som förut. Borde det inte börja bli svinvarmt nu i maj? Det är någonting som jag är van vid iallafall .. Jaja hur som, igår blev det väldigt sent. Det var absolut ingenting jag hade räknat med, men shit häppens och liv förändras. Det är något som är normalt, p.g.a att jag gick och la mig så sent så kom jag även upp sent. Men gott var väll egentligen det! Behövde sova ut, så det ska jag fortsättningsvis tänka på. Nu Väntar ett feting matteprov och sedan slutar jag, äckelskönt faktiskt. Jag har alltså massor av tid till annat, men den tiden ska jag använda till att plugga. Clever! Jaja hur som, vi får väll se hur dagen går. Vaknade trots allt med solen i ansiktet, men det känns som den har försvunnit nu :( JAJA
 
PUSSPOER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0