Shit

Vad stolt jag är över mig själv! Helt otroligt, inte trodde jag att jag skulle palla, men så är det. Jag är näst intill klar så denna helg blir till att fet-relaxa och rehaba HE HE HE. Mosken, naturen, yogan, allt det där är klart. Inga inlämningar kvar med andra ord. Ska bara redigera och klippa och klista lite + inskickningen. Sen är det klart! Så jävla skönt, då blir det massage, manik.+pedik. nästa vecka plus skrivning av tal och skriva matteprov. NU ser jag ljuset! Love it big time.

Dessutom så slutade turismkursen idag, och jag är så dundernöjd. En mindre kurs, yippieee! Sen att jag hann sola också är ett mirakelt. Men ett fint sånt :)
Nu ska jag duscha och sådär, sedan är det bums i säng och ny dag väntar. Jag ska göra den till den bästa på länge :)

PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0