Superonsdag!

Jag ah, finner inga ord. Jag mår dunderbra, har inte mått såhär bra på länge faktiskt.. Även om det är dåligt väder så är jag jäkligt nöjd. Många fina ord haglar ner, jag älskar det! Har sovit så jag är superpigg, ont i kroppen har jag också .. men det gör ingenting!

4 dagar har gått, det är bara "lite" kvar nu, övernajz haha! Eftersom jag är så positivt inställd så måste jag sluta skriva. Det kan sluta med att jag skriver för mycket, och det gillas ju inte. Ni kan ju känna er dåliga.

Det enda jag vill säga är att jag saknar MITT hem, jag är trött på skåne och skåningar. Ingen humor, ingenting. Inte många iallafall. Jag längtar till att komma hem, träffa mina fina vänner och bara leva livet som det EGENTLIGEN ska vara :( Jaja, jag ser framåt.
Nu är det Efterlyst som är ON, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0