Tårar här och tårar där

Satan, är helt uppe i packningen. Vet inte hur jag ska få plats, och ändå ska vi liksom två timmar härifrån?! Jaja hur som det ska väll gå, det som är det jobbiga är/ var att jag håller på att kolla igenom mina lådor och passar på att sortera ur mina kläder som jag inte vill eller kan ha. Det tar emot att lämna dem! Dem har ett speciellt värde i mina ögon, alla tröjor, alla byxor, alla skor. Dom är connectade med mig för jag har gjort något i dem som jag kommer ihåg. Det kan vara en plats, en person, eller en årstid .. ahh gud! Längst in finns kläderna som jag har haft sedan jag gick i sexan (ingenting jag använder idag, känns sjukt att se dem. Att jag kunde sätta på mig sånt) haha jaja, så kan det också gå! Jag är jättekänslig haha

Ville bara avsluta med det att oavsett vem du är, eller vad du har gjort så kan du, eller kommer aldrig kunna vara som en annan människa. Jag har problem med folk som INTE fattar det. Jag blir rent av arg, det funkar inte! Sen är jag trött på alla backstabbers, riktiga nollor utan framtid! Lev och var glad, sluta hata, sluta dumma dig. Kör ditt sen är allt bra :) HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0