tuesday

And I am i the state of whatever! Härlig natt, kallt som fan var det dock. Inte lika kul, mitt rum är dunderkallt av någon sjuk anledning .. eller ja, inte sjuk då jag stängde av elementet. Men hur som, nu är jag pigg och på tå och ska snart, vilken sekund som helst klä på mig. Helst av allt hade jag velat lega i sängen och bara vara idag .. Det hade vart super! Nu ska jag istället ha engelskaprov, sedan är det naturkunskap och någonting och samma efter det och avslutar med italienska. Phu, jobbig dag helt enkelt! Efter skolan ska jag bara hem och sätta mig med mer plugg, och jag har även tv-tittar tisdag idag. Skönt! Sen imorgon måste jag f i mig lite endorfiner, stort behov av det justnu!
Nä nu ska jag tagga till,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0